+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Po novem letu bo za vse zaposlene obvezen prispevek za zdravstvo v višini 35 EUR...V letu 2025 se po navedbah gospodarske zbornice obeta uvedba e-računov za vse gospodarstvo. Evropska unija namreč zahteva uporabo e-računov v gospodarstvu z letom 2028.

Program za Avtoservis, AvtoMehanično delavnico

Delovni nalogi, zaloga rezervnih delov, zgodovina vozil, normativi posameznih popravil, opcija OBLIKOVANJE ZAHTEVNIH dokumentov pri prodaji vozil, blagajna za avtoservis

Program za AVTOSERVISE z izkušnjami že od leta 1995...

 

Programska oprema za AVTOSERVIS narejena s sodobnim orodjem, vam pomaga pri:

AvtoServis
  • vodenju zalog rezervnih delov
  • prodaji novih in rabljenih vozil
  • vodenju zgodovine vozil (po št.šasije)
  • opomnik za naslednji servis (avtomatski opomnik na elektronsko pošto)
  • naročanje na servis (predleg prostega termina)
  • možnost normativa za posamezno popravilo
  • delovni nalog
  • blagajna (storitev in rezervni deli skupaj na istem računu). Avtomatski račun iz delovnega naloga.
  • negotovinsko poslovanje (storitev in rezervni deli skupaj, pdf, e-mail, CRM, e-računi). Avtomatski račun iz delovnega naloga.
  • vodenje plačil kupcev in dobaviteljev ter izpis opominov
  • avtomatski vnos RENAULT cenika
  • več kot 1000 raznovrstnih pregledov
  • grafična analiza poslovanja
  • enak program za delo preko interneta
  • ...

NOVO! INOVATIVNI SISTEM UČENJA BLAGAJNE in PRIGANJANJE zaposlenih

Sistem pomaga, če smo novi uporabniki programa, če kdo vskoči recimo v času dopustov...

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

         1) 9h do 16h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?

         2) 16h do 17h opozarja osebje: Konec šihta pred zaključkom blagajne naredi to in to.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši delavnici ne pade.

 

Zakonodaja

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno od 02.01.2016.

Skupne slike za AVTOSERVIS:

00_Servisni_Nalog.jpg 01_Izpis_Servisnega_Naloga.jpg 04_program_za_trgovino_veleprodajni_racun.jpg 06_program_za_trgovino_iskanje_in_predogled_racunov.jpg 07_program_za_trgovino_prenos_artiklov_iz_prejema_na_dobavnico.jpg 08_program_za_trgovino_veliko_pogojev_omogoca_oblikovanje_pregleda_po_meri.jpg 09_Gibanje_Zalog.jpg 10_Nabavna_Po_Dobaviteljih.jpg 11_Prodaja_Po_Mescih.jpg 12_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_1.jpg 13_Enostavno_povdarjanje_pomembnih_besed_na_ekranu_3.jpg 14_Pregled_prodaje_na_blagajni_po_urah_in_dnevih.jpg

POGOVOR o programu za AVTOSERVIS

Sprejem vozila v servis

Kako sprejmem vozilo v servis?

Odprem delovni nalog, ki spremlja vozilo skozi celoten servis. Na ta delovni nalog se naknadno dodajajo zamenjani rezervni deli in opravljeno delo.

Prejem rezervnih delov

Kako poteka prejem rezervnih delov na zalogo?

Najprej naredite prevzemni list za rezervene dele. Vedno ko potrebuje novo šifro za stranko ali artikel ali kaj drugega imate na voljo tipko F4 ali pa z miško kliknete na gumb zraven polja in odpre se vam formular, kjer popišete željeno zadevo.

Kaj pa cena rezervnega dela, davčna stopnja, kje to določim?

Davčno skupino določite pri vpisovanju artikla v šifrant, enkrat za vselej. Prav tako lahko določite maloprodajno ceno. Imate pa možnost, da pri vpisovanuju artikla na prejem oblikujete strukturo cene od nabavne do prodajne cene z davkom.

Kaj pa etikete s črtno kodo?

Pri vsakem prejemu lahko uredimo tiskanje etiket s črtno kodo na A4 polo z etiketami ali na neskončni trak z etiketami.

Ali lahko vidim prevzemni list preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre papir se pokaže na ekranu v enaki obliki kot bo potem na papirju. Tako, da preprečimo brezvezno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna, gotovinsko poslovanje

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete šifro artikla (ročno ali s čitalcem ali s pomočjo iskalnika na tipko F3 ali pa samo vpišete del naziva in vam iskalnik ponudi ustrezne artikle). Ukazno okence sprejme tudi druge ukaze. Za prodajo dveh enakih artiklov boste vtipkali 2*ŠifraArtikla in pritisnili ENTER.

Joj, in če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema v ukaznem okencu pritsnite tipki - in ENTER, kar vam zbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Je možno na osnovi delovnega naloga narediti kar gotovinski račun?

Kliknete samo gumb za zbir delovnega naloga. Kjer izberete ustrezni delovni nalog, na osnovi katerega se vam avtomatsko naredi račun.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov vam pritisnete samo dve tipki in že ste na izbiranju načina plačila, kjer se program avtomatsko postavi na gotovino če je to v redu pritisnete samo ENTER in že se tiska račun. Če je kartica izberete samo kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in  vodenje blagajniške dnevnika za polog gotovine.

Kako je z zgodovino vozil?

Pri vsaki izdaji računa imate možnost vpisa številko šasije, ki jo lahko povlečete kar iz šifranta vozil, ki ima še druge podatke o vozilu. Prav tako imate možnost vpisa stanje števca ter kaj priporočate stranki.

Poslovanje s podjetji

Poslovanje s podjetji, ki mi plačajo preko banke?

To ni problem, izdate mu negotovinski račun. Lahko mu pošljete tudi predračun po mailu direkt iz našega programa.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če vam plača na blagajni pa ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam avtomatsko izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi nabave in prodaje

Pregled zgodovine vozil?

Posebej za avtoservise je bil narejen pregled zgodine vozil, na katerem vidite vse opravljeno delo in zamenjane rezervene dele v določenem obdobju.

Kako sledim dogajanju v trgovini?

V programu imate več kot 1000 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Najprej naj povem, da VSAK PREGLED je možno prenesti v EXCEL in tam poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se avtomatsko vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Če imamo VEČ POSLOVALNIC, kako je s centralizacijo podatkov?

Danes centralizacija ni problem, saj platforma SQL nam omogoča, da imamo vse podatke iz vseh poslovalnic na enem mestu, recimo na upravi. Poslovalnice so povezane preko internetnega naslova (IP). Ker je baza na enem serverju, tudi ni problem ažurnost vpogleda v zaloge po vseh poslovalnicah ter skupna analiza prodaj po poslovalnicah.

 

 

 

 

Povpraševanje

Mnenja naših strank

Zadnje e-novice

Nove dnevnice za 2023 za Slovenijo

S 1. januarjem se povišajo neobdavčeni zneski dnevnic za Slovenijo po davčni uredbi.

Če ste zavezani kolektivnim pogodbam se morate posebej pozanimati, če se je za vas kaj spremenilo.

Nove vrednosti vpišete v programu POTNI NALOGI pod Vzdrževanje – Globalne nastavitve.

Polna dnevnica: 27,81 EUR

Polovična dnevnica: 13,88 EUR

Četrtinska dnevnica: 9.69 EUR

Če vnašate potne stroške še za leto 2022, potem to naredite šele potem, ko ste obračunali vse naloge za leto 2022 !

 

Višji znesek za prehrano na delu

V Uradnem listu RS, št. 113/2022 so bile objavljene spremembe o davčni
obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja. Od vključno 1. septembra 2022 dalje bo najvišji neobdavčeni znesek za prehrano 7,96 EUR (prej 6,12 EUR). Za delojemalce, ki so prisotni deset ali več ur, pa se za ta dan znesek povračila stroškov za prehrano lahko neobdavčeno poveča za največ 0,99 EUR za vsako dopolnjeno uro (prej 0,76 EUR).

Višje kilometrine in prevoz na delo s 1.7.2022

VIŠJI NEOBDAVČEN ZNESEK ZA PREVOZ NA DELO IN Z DELA TER PREVOZA NA SLUŽBENIH POTOVANJIH

S spremembo Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja bodo s 1. julijem 2022 začeli veljati višji neobdavčeni zneski za prevoz na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih (Uradni list 87/2022, z dne 24. 6. 2022).

Po novem bo tako najvišji znesek prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, povišal iz sedanjih 0,18 EUR na 0,21 EUR za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela za vsak dan prisotnosti na delu.

Dodatno pa se bo povišal tudi strošek prevoza na službenih potovanjih, če delavec uporablja lastno prevozno sredstvo, in sicer iz sedanjih 0,37 EUR na 0,43 EUR za vsak polni kilometer.

Novi, višji neobdavčeni zneski prevoza na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih se začnejo uporabljati za prevoz od vključno 1. julija 2022 dalje.

Pri tem pa poudarjamo, da se spreminja davčni vidik povračila stroškov prevoza, ne pa tudi delovnopravni vidik, zaradi česar ni nujno, da bo sprememba zadevala vse delodajalce oziroma delavce. Potrebno je pogledati še spremembe pri kolektivnih pogodbah, kjer te nadomeščajo davčno uredbo.

 

V programu POTNI NALOGI si novo kilometrino vpišite pod: Šifranti – Kilometrine

Odbitek DDV po datumu opravljene storitve/datumu dobave

Z 20.januarjem 2022 dalje se lahko vstopni DDV odbija že v obdobju opravljene storitve oz. dobave blaga.

(popravek ZDDV-1M, 19.člen, popravljen je 6.odstavek 67.člena ZDDV)

Primer: 5.maja dobimo prejeti račun za opravljeno storitev, ki je bila opravljena 30.4. (DOS/DOB), po starem smo si DDV odbijali v 5.mesecu, po novem pa lahko že v 4.

Kaj prinaša ta novost glede knjiženja?

Če ste vhodni DDV za te primere knjižili na prehodne konte, to sedaj ni več potrebno, ker se obdobje odbitka ujema z obdobjem DOS/DOB.

Kontokartica za odbitni DDV se po novem ujema z davčno knjigo, če gledamo po mesecih.

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Iskalnik