+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Oddaljena pomoč      Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Partnerji in reference

 

PRILOŽNOST za NOVE poslovne partnerje:

Ste prodajalec računalnikov in tiskalnikov in potrebujete ponudbo dopolnit s poslovno programsko opremo?

HiSoft strojne opreme ne prodaja. ODPRTA je možnost poslovnega sodelovanja.

Oglasite se na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pa na tel: 05/30 70 100

Nekaj poslovnih partnerjev:

bimline

Bim-Line d.o.o.,Cerklje na Gorenjskem

anni_logo

Računalniki Anni, Ljubljana

 

sloga_slogan_rgb_small

Sloga team d.o.o., Trzin

3BM_SAMO_LOGO

Elektronika in mikroračunalniki, Jesenice

alta-pcbiro

Alta-PC Biro, Nova Gorica

PanteonGroup-Logotip-S

Pantheon Group-RIP

Tonerji za tiskalnike

Servis in prodaja računalnikov

 

REFERENCE:

Več 1000 uporabnikov širom Slovenije je od leta 1995 pomagalo oblikovat in izboljševat programe z nasveti iz vsakdanje prakse.

 

Na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. nam opišite svojo dejavnost in področje kjer se nahajate, mi pa vam bomo poslali nekaj naših strank v vaši bližini.

 

 

 

Mnenja zadovoljnih strank:

NoviDandooManjsaRačunovodski program podjetja HiSoft uporabljam že 16 let. Njihova uporaba je enostavna in preprosta, primerna tudi za vsakega začetnika. Programi se s strani programerjev ob vsaki zakonski spremembi redno dopolnjujejo in vzdržujejo. Tudi če se ti včasih kaj zatakne pri uporabi, so programerji vedno na voljo in hitro priskočijo na pomoč.

ga. Nevenka, Novi dan d.o.o., Ajdovščina

 

AS_LOGOTIP_manjsaPravočasnost nove verzije za zakonske spremmbe je hitra in učinkovita. Uporaba poslovnih programov je dovolj enostavna. Informacijski sistem dovolj dobro pokriva posebnost mojega poslovanja. Vaše poslovne programe uporabljam od leta 2004.

ga. Anastazija Sedevčič, Računovodske storitve Anastazija Sedevčič s.p., Šempeter pri Gorici,  www.racunovodstvo-anastazija.si  

TEHIMPEX_logo_manjsaZ sodelovanjem smo izredno zadovoljni, saj je odzivnost na maksimalnem nivoju. Pripravljenost prisluhniti novim potrebam ter idejam v podjetju je vedno bila glavna lastnost podjetja HiSoft. Programi so enostavni za uporabo in omogočajo maksimalno spremljanje dogodkov ter vseh vrst analiz, ki so potrebne za uspešno delo. Računalniške programe uporabljamo že 15 let in se lahko primerjajo z vsemi sodobnimi programi za področje knjigovodstva, računovodstva, trgovine itd.

Priporočamo vsem, ki razmišljajo o novih nakupih oziroma zamenjavi računalniških sistemov.

g. Bojan Vrtovec, Tehimpex d.o.o., Vipava,  www.Tehimpex.si

AVSN_logotip_z_napisom_manjsaNaše podjetje uporablja vaše programe že od samega začetka poslovanja, ki sega v leto 1995. Informacijski sistem je bil že v začetni fazi tudi posebej prilagojen na naše posebnosti oz. potrebe in nam do sedaj dobro služi. Vaša odzivnost in pomoč sta hitra in strokovna. Napake oz. pomanjkljivosti so hitro odpravljene, tudi zakonske spremembe so tekoče dograjene.

g. Milan Fornazarič, AVSN d.o.o., Ozeljan, www.avsn.si

  Zmaj_logo_manjsa

Odzivnost je pravočasna in dobra, tako da nimam pripomb. Uporaba poslovnih programov HiSofta je enostavna. HiSoftove poslovne programe uporabljam že od leta 1995.

g. Miran Vister, Pizzerija in špageterija Zmaj, Ajdovščina

Vulkanizerstvo_manjsiPoslovni program HiSoft uporabljamo že od leta 2002. Program je zelo enostaven in pokriva vse naše potrebe poslovanja. Ko smo potrebovali novo verzijo programa smo se spet obrnili na HiSoft. Glede na podporo uporabniku in strokovne nasvete, ki smo jih dobili z vaše strani smo se odločili za nadgradnjo vašega programa in ne za drugega operaterja. 

g. Boštjan Rojc, Vulkanizerstvo, avtoprevozništvo in pakiranje, Obrov

AGRO_CENTER_BRDAGlede vaše odzivnosti na samo uporabo, montažo, pomoč pri izvajanju in uporabi celotnega programa lahko rečem same pohvale. Res nisem imela slabih izkušenj, temveč lahko samo pohvalim vašo sodelavko za pomoč, ki mi jo je nudila ob vsakem trenutku. Uporaba vaših programov se mi zdi zares enostavna, ni se težko naučiti ga uporabljati. Vaše poslovne programe uporabljam malo časa, manj kot leto dni, a vseeno mislim, da jih bom uporabljala dokler bom poslovala in dokler bo vaša ponudba takšna kakršna je do sedaj.

ga. Soraja Benedetič, Agro center Brda, Dobrovo

 

obutev logoKot majhna trgovina z obutvijo smo tudi mi, zaradi preglednejšega in hitrejšega dostopa do potrebnih podatkov in informacij, ki so danes zelo pomembni za uspešno poslovanje prešli na uporabo poslovnih programov. Kljub veliki ponudbi na trgu, smo glede na pridobljene pozitivne informacije izbrali vaše poslovne programe, saj je bila vaša ponudba in odzivnost hitra in odlična. Nas, kot začetnike in nepoučene na tem področju ste o vsem poučili in najdli odgovor na rešitve na vsa naša vprašanja in potrebe, ki jih zahteva naše trgovinsko poslovanje. Glede na pomisleke o neznanju in strahu pred nečim novim, smo z vašimi poslovnimi programi zelo zadovoljni, saj je njihova uporaba z vašo pomočjo in vašim znanjem zelo enostavna in pokriva vse posebnosti našega trgovinskega poslovanja. Vaše programe uporabljamo malo časa, vendar smo zelo zadovoljni in se vam zahvaljujemo za vašo strokovnost, prijaznost in pomoč, ki nam jo vedno nudite ter vas priporočamo tudi drugim.

ga. Zvonka Harej, OBUTEV d.o.o. Nova Gorica, Nova Gorica

 

filmplastUgotovili smo, da glede na potrebe našega podjetja, je vaš program več kot ustrezen. Zelo smo zadovoljni in veseli, da lahko potek naše proizvodnje končno kontroliramo in nadzorujemo, kajti do sedaj, od leta 2000 to ni bilo mogoče! Res lepa hvala vaši sodelavki za potrpljenje, svetovanje in pomoč, ki nam jo je v poizkusni dobi nudila. Bila nam je na razpolago kadarkoli. Predvsem njenj gre zahvala, da imamo končno proizvodnjo vodeno preko računalniškega programa, kar je veliko enostavnejše in hitrejše kot je bilo.

ga. Alenka Štor, Filmplast d.o.o., Miren

 

Povpraševanje

 

 

 

Domov-CenikNa Vrh strani | Predhodna stran

 

Iskalnik

Zadnje e-novice

Višji znesek za prehrano na delu

V Uradnem listu RS, št. 113/2022 so bile objavljene spremembe o davčni
obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja. Od vključno 1. septembra 2022 dalje bo najvišji neobdavčeni znesek za prehrano 7,96 EUR (prej 6,12 EUR). Za delojemalce, ki so prisotni deset ali več ur, pa se za ta dan znesek povračila stroškov za prehrano lahko neobdavčeno poveča za največ 0,99 EUR za vsako dopolnjeno uro (prej 0,76 EUR).

Višje kilometrine in prevoz na delo s 1.7.2022

VIŠJI NEOBDAVČEN ZNESEK ZA PREVOZ NA DELO IN Z DELA TER PREVOZA NA SLUŽBENIH POTOVANJIH

S spremembo Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja bodo s 1. julijem 2022 začeli veljati višji neobdavčeni zneski za prevoz na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih (Uradni list 87/2022, z dne 24. 6. 2022).

Po novem bo tako najvišji znesek prevoza na delo in z dela, ki se ne všteva v davčno osnovo dohodka iz delovnega razmerja, povišal iz sedanjih 0,18 EUR na 0,21 EUR za vsak polni kilometer razdalje med običajnim prebivališčem in mestom opravljanja dela za vsak dan prisotnosti na delu.

Dodatno pa se bo povišal tudi strošek prevoza na službenih potovanjih, če delavec uporablja lastno prevozno sredstvo, in sicer iz sedanjih 0,37 EUR na 0,43 EUR za vsak polni kilometer.

Novi, višji neobdavčeni zneski prevoza na delo in z dela ter prevoza na službenih potovanjih se začnejo uporabljati za prevoz od vključno 1. julija 2022 dalje.

Pri tem pa poudarjamo, da se spreminja davčni vidik povračila stroškov prevoza, ne pa tudi delovnopravni vidik, zaradi česar ni nujno, da bo sprememba zadevala vse delodajalce oziroma delavce. Potrebno je pogledati še spremembe pri kolektivnih pogodbah, kjer te nadomeščajo davčno uredbo.

 

V programu POTNI NALOGI si novo kilometrino vpišite pod: Šifranti – Kilometrine

Odbitek DDV po datumu opravljene storitve/datumu dobave

Z 20.januarjem 2022 dalje se lahko vstopni DDV odbija že v obdobju opravljene storitve oz. dobave blaga.

(popravek ZDDV-1M, 19.člen, popravljen je 6.odstavek 67.člena ZDDV)

Primer: 5.maja dobimo prejeti račun za opravljeno storitev, ki je bila opravljena 30.4. (DOS/DOB), po starem smo si DDV odbijali v 5.mesecu, po novem pa lahko že v 4.

Kaj prinaša ta novost glede knjiženja?

Če ste vhodni DDV za te primere knjižili na prehodne konte, to sedaj ni več potrebno, ker se obdobje odbitka ujema z obdobjem DOS/DOB.

Kontokartica za odbitni DDV se po novem ujema z davčno knjigo, če gledamo po mesecih.

Prodaja na daljavo - spremembe 1.7.2021

S 1. julijem 2021 se spreminja način izdaje računov za končne potrošnike v državah evropske unije. Če podjetje preseže letni prag 10.000 EUR t.im. prodaje na daljavo, je potrebno po novem registrirati za VEM-OSS sistem. DDV se potem obračunava po stopnjah veljavnih v posameznih državah članicah. DDV po posameznih državah se odda in plača po novih obrazcih VEM-OSS preko edavkov.

https://www.fu.gov.si/drugo/posebna_podrocja/e_trgovanje/

https://www.racunovodja.com/clanki.asp?clanek=12047/Posebne_ureditve_VEM_OSS_-_neunijska_unijska_in_uvozna_ureditev

https://www.youtube.com/watch?v=Ud3om4iCLwo

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).