+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Anti korona      O nas       Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Blagajna namesto vezne knjige

Enostavna zamenjava vezne knjige z blagajno: Rabljen/Nov-PC, Prenosnik, All in One PC, Tablica

Zakaj ravno naš program?

  • Poenostavi vam vodenje blagajne.
  • Z vnešenim cenikom vam poenostavi obračunavanje.
  • ENOSTAVNA VARIANTA: IMATE LAHKO le ENO ŠIFRO STORITEV in če želite sproti dodajate opise!
  • STANDARD VARIANTA: Za vsako storitev imate lahko svojo šifro.
  • enak program za delo od doma preko interneta
 

Zakonodaja

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno od 02.01.2016.

NOVO! INOVATIVNI SISTEM UČENJA BLAGAJNE in PRIGANJANJA zaposlenih

PRIVOŠČITE SI POČITNICE!!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisat, narisat, stalno skrbet, če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni..... STOP! KONEC TEH SKRBI!

 

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

         1) od 7h do 8h opozarja osebje: So rože pred trgovino zalite?

         2) 9h do 16h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?

         3) 16h do 17h opozarja osebje: Pred zaključkom šihta naredi to in to.

 

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta in prodaja v vaši prodajalni ne pade.

Standardna varianta blagajne (rabljen/nov PC ali prenosnik):
Kasiranje 12€ za FRIZERSKO STORITEV s šifro 1

(naslovi slik so navodilo. Če je samo gotovina, potem TRETJE slike NI!!!)

01_Vtipkamo_12_skozi_1_in_pritisnemo_ENTER.jpg 02_Je_ze_pokasirano_12_evrov_in_pritisnemo_ESC_in_ENTER.jpg 03_Izberemo_nacin_placila_in_Pritisnemo_ENTER.jpg 04_In_ze_tiska_racun.jpg

Blagajna na dotik v vseh dejavnostih (neglede na število šifer in ne samo gostinstvu.)

(Variante: Vse v enem, tablica,..)

(Rabljen/Nov PC ali prenosnik in klikaš z miško. Pridobiš na preglednosti!)

GPNETOprema_OK_2015_LLR.jpg GpNet_Oprema_Tablica.jpg

POGOVOR o programu namesto VEZNE KNJIGE:

POS blagajna, gotovinsko poslovanje

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete ceno, količino in šifro artikla. Primer kako pokasiramo frizersko storitev (šifra je 1) v vrednosti 12€. Vtipkamo naslednje: 12/1 in ENTER. Važno je, da je šifra frizerske storitve na zadnjem mestu. Pritisnemo ESC in ENTER in že izpišemo račun.

 

ČE ŽELIMO, LAHKO SAMI STORITVI NA BLAGAJNI DODAJAMO OPISE. Na primer vtipkamo kar /barvanje las in ta opis se bo pojavil na računu v naslednji vsrtici.

 

Joj, in če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema v ukaznem okencu pritsnite tipki - in ENTER, kar vam zbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov, pritisnete tipko ESC in ENTER in že ste na izbiranju načina plačila, kjer se program avtomatsko postavi na gotovino, če je to v redu pritisnete samo ENTER in že se tiska račun. Če je kartica, se samo pomaknete na kartico.

Če imate samo gotovino, lahko program nastavimo, da ne vprašuje po načinu plačila.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in  vodenje blagajniške dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki mi plačajo z virmanom?

To ni problem, izdate mu negotovinski račun. Lahko mu pošljete tudi predračun po mailu direkt iz našega programa.

Lahko mu izdajate dobavnice KAR NA BLAGAJNI in za določeno obdobje zberete dobavnice na negotovinski račun.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če vam plača na blagajni, pa ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam avtomatsko izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi prodaje

Kako sledim dogajanju v prodaji?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Najprej naj povem, da VSAK PREGLED je možno prenesti v EXCEL in tam poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

 

 

 

Povpraševanje

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Potek digitalnih potrdil za davčne blagajne

Konec leta poteče veljavnost večini digitalnih potrdil za davčne blagajne TAX-CA. Veljavnost preverite tako, da zaženete program CERTMGR.MSC ali poiščete potrdila v Internet Explorerju. Davčna blagajna Hisoft vas bo sicer o poteku digitalnega potrdila začela opozarjati že mesec dni prej. 

Anti Korona ePošta Plače

21.04.20: Vsi, ki prejemate ePošto s področja Obračun plač!

 

    Pozor! Zaradi velikega števila poslanih sporočil, so nekateri programi za e-pošto začeli našo pošto shranjevati pod "Vsiljeno pošto - Spam".

 

Anti Korona zakon

Zakonske spremembe v zvezi z ZIUZEOP si preberite na tej povezavi  LINK

 

Sprejeti ZIUPPP samozaposlenim že sedaj omogoča avtomatičen odlog prispevkov, zapadlih od aprila do junija 2020, na 31.3.2022

LINK

 

Vmesni E-POBOTI letu 2020 zaradi Koronavirusa

LINK

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).

Nov 5% DDV

S 1.januarjem 2020 bo za knjige, časopise in ostali tisk uvedena namesto nižje 9,5% stopnje, posebna znižana 5% stopnja DDV. Mi smo programe že prilagodili zakonodaji. Če prodajate knjige. časopise ali ostali tisk, za katerega je predvidena spremenjena davčna stopnja nas čimprej kontaktirajte za nadgradnjo programov. 

Več si lahko preberete na tej povezavi: FURS Novice