+386 (0)5 30 70 100       info@hisoftplus.si
Anti korona      O nas       Kontakt       Povpraševanje       Moj Hisoft            

Program za FRIZERSKI, KOZMETIČNI salon

Program za maloprodajo z opcijo FRIZERSKI - KOZMETIČNI salon (wellness), blagajna za frizerje.

NOVO! INOVATIVNI SISTEM UČENJA BLAGAJNE in PRIGANJANJA zaposlenih

PRIVOŠČITE SI POČITNICE!!!

Za marsikoga je doba dopustov in uvajanja novih zaposlenih naporna. Vse napisat, narisat, stalno skrbet če je novinec opravil vse po razporedu, dežurni telefon, če se je novinec zmotil na blagajni..... STOP! KONEC TEH SKRBI!

Blagajna na nevsiljiv način v času mirovanja POUČUJE osebje o funkcijah blagajne in ob določenih urah opozarja na potrebna opravila.

Recimo:

  • od 8h do 9h opozarja osebje: So rože pred salonom zalite?
  • 9h do 17h opozarja osebje: Ste ponudili izdelke v akciji?
  • 16h do 17h opozarja osebje: Pred zaključkom šihta naredi to in to.

Obvestila so popolnoma vaša in pomembna, da kvaliteta v vašem salonu ne pade.

Zakonodaja

Programska oprema vsebuje Davčno blagajno veljavno z 02.01.2016.

Zakaj ravno naš program?

  • Poenostavi vam vodenje blagajne.
  • Z vnešenim cenikom vam poenostavi obračunavanje.
  • Koledar naročanja strank je dostopen tudi preko mobilnih telefonov. Tako lahko sprejmete naročilo kjerkoli.
  • Kako ste določeno stranko uredili prejšnjič, si beležite kar v programu.
  • enak program za delo od doma preko interneta

POSEBEJ ZA FRIZERJE SMO PRIPRAVILI VERZIJO DO 100 ŠIFER (storitev & artiklov)!

NAKUP blagajne brez ZALOGE (brez obveznosti - max TRI obroke)
(program + arhiv) 228,60 € +ddv.

NAJEM z ZALOGO
(program + arhiv) 19,35 €+ddv/mesec.

Blagajna na dotik:
Gotovinski račun v treh dotikih, možnost čitalca črtne kode!

Klasična blagajna:
Gotovinski račun in kasiranje v kombinaciji s čitalcem črtne kode!

Standardna varianta blagajne:
Kasiranje 12€ za frizersko storitev s šifro ena.

Naslovi slik so navodilo

01_Vtipkamo_12_skozi_1_in_pritisnemo_ENTER.jpg 02_Je_ze_pokasirano_12_evrov_in_pritisnemo_ESC_in_ENTER.jpg 03_Izberemo_nacin_placila_in_Pritisnemo_ENTER.jpg 04_In_ze_tiska_racun.jpg
 

Koledar naročil:
Kjerkoli

Naslovi slik so navodilo

01_Koledar_na_racunalniku_v_oblaku.jpg 02_Vnos_narocila_v_Koledar.jpg 03_Koledar_na_mobitelu.jpg

Pogosta vprašanja o programu za frizerske salone:

Prejem blaga:

Kako se lotim dela v programu za frizerske salone?

Šifre za frizerske storitve vnesete kar v šifrant, kjer tudi določite ceno. Za trgovsko blago, ki ga prodajate pa morate sestaviti prejemni list.

Kaj pa cena artikla, davčna stopnja, kje to določim?

Davčna stopnja je vpisana pri šifri artikla enkrat za vselej. Pri vpisovanuju artikla na prejem določite prodajno ceno z davkom.

Ali lahko vidim prevzemni list, preden ga izpišem?

Vsak izpis preden gre na papir, se prikaže na ekranu, v enaki obliki kot bo potem natisnjen na papir. Tako, da preprečimo nepotrebno tiskanje.

Kaj pa plačilni nalog za prejeti račun?

Prejeme lahko na osnovi računa likvidirate, hkrati pa vam program pomaga izdelati plačilni nalog, ki ga da v čakalno vrsto in ga kasneje glede na valuto prenesete v bančni program.

POS blagajna, gotovinsko poslovanje:

Bojim se, da je delo na blagajni prezapleteno?

Na vrhu blagajne imate ukazno polje, kjer lahko vnesete ceno, količino in šifro artikla. Primer kako obračunamo frizersko storitev (šifra je 1) v vrednosti 12€. Vtipkamo naslednje: 1 2 / 1 in Enter . Važno je, da je šifra frizerske storitve na zadnjem mestu.

Kaj če se zmotim pri kasiranju preden izpišem račun?

Ni problema v ukaznem okencu pritsnite tipki - in Enter , kar vam izbriše zadnjo napačno vrstico na računu.

Ali je zapleteno vodenje plačila z gotovino in kartico?

Ko končate vnos artiklov, pritisnete tipko Esc in Enter in že ste na izbiri načina plačila, kjer se program samodejno postavi na gotovino, če je to vredu pritisnete samo Enter in račun se že tiska. Če je kartica, se samo pomaknete na kartico.

Kaj pa konec dneva, kako zaključim?

Izpišete rekapitulacijo blagajne, kjer imate vse navedeno. Imate možnost seznama denarja in  vodenje blagajniške dnevnika za polog gotovine.

Poslovanje s podjetji

Občasno imam nekaj računov za podjetja, ki mi plačajo z virmanom?

To ni problem, izdate mu negotovinski račun. Lahko mu pošljete tudi predračun po mailu direkt iz našega programa.

Lahko mu izdajate dobavnice in za določeno obdobje zberete dobavnice na negotovinski račun.

Če podjetja ne poznam zahtevam plačilo! Kaj pa tedaj?

Če vam plača na blagajni, pa ga samo popišete pri izdaji blagajniškega računa. Program vam avtomatsko izpiše blagajniški račun z vsemi elementi za poslovanje med podjetji.

Pregledi: nabave, prodaje, zaloga, kalo

Kako sledim dogajanju v frizerskem salonu?

V programu imate več kot 500 različnih pregledov. Pregledujete blagajno, prodajo, nabavo, zalogo ter zbirate podatke za knjigovodstvo.

Kaj pa grafična analiza poslovanja?

Najprej naj povem, da VSAK PREGLED je možno prenesti v EXCEL in tam poljubno grafično obdelati. Program ima na volju tudi kar nekaj grafičnih prikazov glede prodaje v tekočem letu in pa primerjavo med leti. Vsak grafični prikaz iz našega program lahko prenesemo v Word ali Excel dokument.

Kaj pa trgovska knjiga?

Trgovska knjiga se avtomatsko vodi v ozadju, vi jo po potrebi samo izpišete.

Kaj pa če bi prejemne liste vnašala kar doma, saj veste zaradi prostora?

Za delo preko interneta uporabljate doma enak program, kot če bi bili v cvetličarni.

 

Mnenja naših strank

Iskalnik

Zadnje e-novice

Potek digitalnih potrdil za davčne blagajne

Konec leta poteče veljavnost večini digitalnih potrdil za davčne blagajne TAX-CA. Veljavnost preverite tako, da zaženete program CERTMGR.MSC ali poiščete potrdila v Internet Explorerju. Davčna blagajna Hisoft vas bo sicer o poteku digitalnega potrdila začela opozarjati že mesec dni prej. 

Anti Korona ePošta Plače

21.04.20: Vsi, ki prejemate ePošto s področja Obračun plač!

 

    Pozor! Zaradi velikega števila poslanih sporočil, so nekateri programi za e-pošto začeli našo pošto shranjevati pod "Vsiljeno pošto - Spam".

 

Anti Korona zakon

Zakonske spremembe v zvezi z ZIUZEOP si preberite na tej povezavi  LINK

 

Sprejeti ZIUPPP samozaposlenim že sedaj omogoča avtomatičen odlog prispevkov, zapadlih od aprila do junija 2020, na 31.3.2022

LINK

 

Vmesni E-POBOTI letu 2020 zaradi Koronavirusa

LINK

 

Višje dnevnice za tujino

V Uradnem listu RS, št. 76/2019, z dne 13.12.2019, je bila objavljena nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino. Veljati bo pričela 1. januarja 2020.

Nova Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (v nadaljevanju: uredba) bo, tako kot sedaj veljavna Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12), urejala povračilo stroškov za službena potovanja v tujino za javne uslužbence in funkcionarje v državnih organih, samoupravnih lokalnih skupnostih, javnih agencijah, javnih skladih, javnih zavodih, javnih gospodarskih zavodih ter drugih osebah javnega prava, ki so posredni uporabniki državnega proračuna ali proračuna samoupravne lokalne skupnosti.
Ker pa se na določbe te uredbe sklicujejo nekatere kolektivne pogodbe dejavnosti oziroma akti delodajalcev v zasebnem sektorju, morajo biti na spremembe pozorni tudi delodajalci v zasebnem sektorju.

Spremembe uredbe so naslednje:

  • zneski dnevnic, ki so določeni za posamezne države in nekatera mesta, se bodo postopno vrnili na raven pred uveljavitvijo Uredbe o spremembah in dopolnitvah Uredbe o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 51/12), s katero je Vlada Republike Slovenije z namenom zmanjšanja izdatkov proračunov znižala zneske dnevnic po posameznih državah in nekaterih mestih; pri tem bo dvig zneskov dnevnic na raven pred uveljavitvijo novele uredbe iz leta 2012 postopen:
    • od 1.1.2020 do 31.12.2020 bodo veljali zneski dnevnic iz 21. člena uredbe,
    • od 1. 1. 2021 dalje pa bodo veljali zneski iz Priloge k uredbi;
  • ponovno se določa dnevnica za službeno potovanje v tujino, če to traja nad 6 do 8 ur (v višini 25 %);
  • spreminjajo se določbe o povrnitvi stroškov za plačilo zdravstvenih storitev;
  • sprememba vsebuje tudi nekatere manjše spremembe oziroma popravke.

Z dnem uveljavitve te uredbe preneha veljati Uredba o povračilu stroškov za službena potovanja v tujino (Uradni list RS, št. 38/94, 63/94, 24/96, 96/00, 35/02, 86/02, 66/04, 73/04, 16/07, 30/09 in 51/12).

Nov 5% DDV

S 1.januarjem 2020 bo za knjige, časopise in ostali tisk uvedena namesto nižje 9,5% stopnje, posebna znižana 5% stopnja DDV. Mi smo programe že prilagodili zakonodaji. Če prodajate knjige. časopise ali ostali tisk, za katerega je predvidena spremenjena davčna stopnja nas čimprej kontaktirajte za nadgradnjo programov. 

Več si lahko preberete na tej povezavi: FURS Novice